Pagina's

maandag 16 april 2018

A cool clipboard for my notes

Hallo allemaal,
-
Hello Everyone

Pronty heeft een hele gave serie klemborden, waarvan ik er deze maand weer één gedecoreerd heb.
Ik heb hiervoor MDF clipboard A4 with pen clip 461.941.706 en het stencil New York 459.010.001 gebruikt.
-
Pronty has got a great series of clipboards, of which I decorated one this month. I’ve used the  MDF clipboard A4 with pen clip 461.941.706 and the stencil New York 459.010.001.


Eerst heb ik heb clipboard geverfd met witte gesso.
-
First I painted the clipboard with white gesso.


Daarna heb ik met gel medium het clipboard beplakt met tissue papier voor een stoere achtergrond.
-
After that I used gel medium to paste the tissuepaper for a cool background.   


Met zwarte verf heb ik vervolgens de afbeelding van het stencil New York 459.010.001 overgebracht. Daarna heb ik ook de randen zwart gemaakt.
-
With black paint I transferred the picture from the stencil New York 459.010.001. After that I painted the edges black.


En nu is mijn bord klaar om al mijn notities op te bewaren ! Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook met de Pronty clipboards aan de slag te gaan.
-
And now the board is ready to hold all my notes ! I hope I’ve inspired you to work with the Pronty clipboards.


Met vriendelijke groet,
-
Kind regards,


2 opmerkingen: